دستگاه خشک کن خوراک طیور درجه 1 صادراتی | تولید ماشین خوراک دام

دستگاه خشک کن خوراک طیور و کود شیمیایی گرانول از سری دستگاه های بسیار با اهمیتی است که در مرغداری ها یا محل پرورش سایر طیور مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه کاربردی و موثر قادر به دفع رطوبت از خوراک حیوانات مورد نظر بوده و در نتیجه از کپک زدن و فاسد شدن آن ها جلوگیری به عمل می آورد. اکنون با توجه به ضرورت بسیار زیاد این دستگاه ها در حیطه مصرف، مورد عرضه فراوان از سوی مراکز تولید ماشین خوراک دام قرار گرفته اند.

همچنین به دلیل توانمندی تولید کنندگان داخلی کشورمان در تولید دستگاه هایی عالی با کارکرد متمایز، ارائه انواعی از دستگاه خشک کن خوراک طیور درجه 1 صادراتی هم به بازار داخلی و هم به بازار های خارجی با موفقیت انجام گرفته است.

دستگاه خشک کن خوراک طیور درجه 1 صادراتی | تولید ماشین خوراک دام

تولید انواع دستگاه فرآوری خوراک دام

تولید انواع دستگاه فرآوری خوراک دامبه جهت فراهم آوردن تغذیه مناسب برای انواع دام، از دستگاه هایی به نام دستگاه فرآوری خوراک دام و کود شیمیایی فسفاته بهره می برند.
در واقع این دستگاه های صنعتی، نقش موثری را در تهیه و تامین خوراک های سالم و فرآوری شده بر عهده داشته و غذا هایی بدون وجود رطوبت، آفات و یا مواد مضر دیگر را تحویل دام ها می دهند.
در حقیقت انواع دام جهت رشد بهتر و سلامت بالاتر، نیازمند تغذیه از چنین خوراک هایی بوده و این مساله برای دامداران کشور که دام هایی سالم داشته باشند، بسیار حائز توجه و اهمیت می باشد.

تغذیه نامناسب دام ها نه تنها برای آن ها تهدید کننده است، بلک در آخر ضرر هایی را هم برای جوامع بشری به دنبال می آورند، چرا که منبع اصلی تغذیه بسیاری از جمعیت جهان از دام ها تامین می شود.
از همین جا می توان پی به اهمیت دستگاه های فرآوری خوراک دام برد که گامی موثر در جهت تامین خوراک سالم و بهداشتی نزد دام می باشند.
با توجه به همین میزان از اهمیت هم است که تولید انواعی از این دستگاه ها از جمله تولید دستگاه خشک کن با بهره مندی از خطوط گسترده تولیدی اتفاق افتاده و جریان عرضه مناسبی از آن ها را به وجود آورده است.

بازار فروش انواع ماشین آلات خوراک دام و طیور

بازار فروش انواع ماشین آلات خوراک دام و طیورماشین آلات خوراک دام و طیور از جمله ماشین آلات پر استفاده در حوزه دامداری و مرغداری محسوب شده و کارایی های بی نظیری را از خود بروز می دهند.
هدف از بکار گیری این تجهیزات کاربردی و فوق العاده اثر بخش، بهینه سازی انواع خوراک دام و طیور می باشد.
چرا که این خوراک در شکل اولیه ی خود، حاوی مواد اضافی بسیاری بوده که انواع دام و طیور مجاز به خوردن آن ها نمی باشند.

در نتیجه تمامی این مواد و حتی آلودگی های موجود در خوراک مورد نظر که برای تمام حیوانات مضر به نظر می آیند، حذف شده و در نتیجه خوراکی قابل مصرف را پیش روی آن ها قرار می دهند.
حالا با توجه به اهمیت بارز هر یک از انواع ماشین آلات مذکور که در زیر نام برخی از آن ها آورده شده است، بازار فروش گسترده ای از آن ها را می توان در بخش های مختلف کشور شاهد بود:

  • کولر خوراک دام
  • دستگاه کشت علوفه
  • دستگاه علوفه خرد کن
  • دستگاه پلت ساز
  • میکسر و آسیاب کن خوراک

عرضه جدیدترین دستگاه های خشک کن خوراک دام

عرضه جدیدترین دستگاه های خشک کن خوراک دامدستگاه های خشک کن خوراک دام در قسمت های مختلفی از دامداری ها از قسمت های کوچک تا بزرگ آن و نیز برای تولید انواع خوراک مورد استفاده قرار گرفته و نتایجی عالی را از خود به جای می گذارند.
این دستگاه ها در حال حاضر در متنوع ترین نمونه ها در مراکز عرضه کننده موجود بوده که از میان آن ها می توان به دستگاه خشک کن کود اشاره کرد.
در حال حاضر هر کدام از دستگاه هایی که به عنوان خشک کن کود قابل ارائه و فروش می باشند، در مدل، اندازه، ظرفیت و برند های مختلفی مشاهده می شوند.

گفتنی است از جدید ترین و بهترین مدل های موجود از دستگاه خشک کن کود که در مراکز عرضه کننده معتبر می توان آن ها را دید و مورد سفارش قرار داد، دستگاه خشک کن دوار می باشد.
اگر بخواهیم انواع خشک کن کود دوار را نام ببریم، شامل این گزینه ها خواهد شد:

  1. خشک کن دوار تک جداره
  2. خشک کن دوار سه جداره

کارکرد این دستگاه ها را هم می توان اینطور تعریف کرد:

  • مجهز به تابلو برق متشکل از اینورتر می باشند.
  • در نتیجه از قابلیت تنظیم دور چرخش برخوردار می باشند.
  • همچنین مدت زمان ماندگاری مواد اولیه درون خشک کن را هم می توان تنظیم و مشخص کرد.

معرفی انواع مختلف دستگاه خشک کن

معرفی انواع مختلف دستگاه خشک کنانواع خوراک دام و طیور در اثر قرار گرفتن در محیط آزاد و در مجاورت آلودگی های محیطی، به رطوبت دچار شده و آلوده به مواد و عوامل بسیاری می گردند.
لذا باید آن ها را در فرآیند سالم سازی قرار داد تا قابلیت استفاده را دارا باشند، این فرآیند هم بدون استفاده تجهیزات و ماشین آلات خاص امکانپذیر نخواهد بود.
همانطور که گفتیم یکی از تجهیزات مورد استفاده ی رایج که در دامداری ها و مرغداری ها حرف اول را می زند و تضمین کننده بهداشت لازم در تغذیه دام و طیور می باشد، دستگاه خشک کن است.
این دستگاه اکنون در طیف وسیعی از کارکرد، مدل، اندازه و سایر فاکتور های این چنینی موجود بوده و قابل عرضه می باشد.

اگر بخواهیم به معرفی انواع خشک کن که از سری دستگاه های مدرن با ساختاری کاملا مجهز و پیشرفته همراه می باشند و تاثیر گذاری بسیار خوبی را هم به دنبال دارند اشاره کنیم، می توان این نمونه ها را نام برد:

  • خشک کن کولری
  • خشک کن دوار
  • خشک کن حرارتی

چگونگی عملکرد دستگاه های خشک کن خوراک طیور

چگونگی عملکرد دستگاه های خشک کن خوراک طیورانواع دستگاه های خشک کن خورام طیور با استفاده از سیستم گرمایشی تعبیه شده در آن ها، کارکرد های لازم برای خشک کردن را از خود نشان می دهند.
در توضیحی بیشتر از چگونگی عملکرد دستگاه های خشک کن دام طیور باید گفت که روش گرما دهی برای خشک کردن توسط آن ها بر دو نوع استوار می باشد:

  • گرما دهی به صورت مستقیم: در دهانه ورودی خشک ک، مشعلی وجود دارد که شعله را به شکل مستقیم به داخل خشک کن انتقال می دهد، گفتنی است که این مشعل یا توسط گاز یا با گازوئیل کار می کند.
  • گرما دهی به روش غیر مستقیم: در این روش، هوا به وسیله انرژی گرمایی حاصل از بخار یا مشعل، گرم شده و در نتیجه این گرما به بخش های مختلف خشک کن انتقال پیدا می کند.

البته نکته مهمی را که می توان در مورد دستگاه های خشک کن مورد نظر بیانگر شد، این است که برخی از آن ها دوکاره هستند، یعنی از آن ها برای سرد کردن نیز استفاده به عمل می آورند.

لیست قیمت دستگاه خشک کن خوراک طیور

لیست قیمت دستگاه خشک کن خوراک طیوردر بررسی قیمت خشک کن از جمله دستگاه خشک کن طیور می توان گفت که عوامل بسیار زیادی هستند که بر روی این مورد تاثیر می گذارند.
برای مثال دستگاه خشک کن وارداتی که در قالب خشک کن چینی در بازار کشور اشباع شده است، قیمت بیشتری را نسبت خشک کن های ایرانی دارا می باشد.
یا حتی بخواهیم نوع کارکرد و عملکرد دستگاه های مذکور را هم در نظر بگیریم، باید گفت که دستگاه هایی که عملکرد بهتر و پر سرعت تری را به نسبت کیفیت بالایشان از خود بروز می دهند، دارای قیمت بیشتری نسبت به دستگاه های معمولی تر می باشند.

در هر حال وقتی خواهان اطلاع از لیست قیمت دستگاه خشک کن که هستید، باید تمامی این موارد را مد نظر قرار دهید.
اگر هم درخواستتان این است که بتوانید هر یک از دستگاه های مورد نظر را با قیمت بهتری نسبت قیمت واقعی بازار مورد تهیه قرار دهید، فقط یک راه پیش رو دارید.
آن هم مراجعه از مراکز عرضه و کننده ای است که دارای نام و اعتبار کافی در حوزه فروش می باشند.
در این صورت است که می توانید انتظار بازخورد بهتری را داشته باشید.

مشخصات دستگاه های خشک کن درجه یک

مشخصات دستگاه های خشک کن درجه یکتمامی دستگاه هایی که به عنوان دستگاه های خشک کن خوراک دام و طیور موجود می باشند، برخوردار از درجه کیفیت های متعددی اند که از میان آن ها می توان به خشک کن درجه 1 اشاره کرد که ساختار و عملکرد ممتاز تری را نسبت به سایر دستگاه ها داراست.
در بررسی مشخصات متعلق به این دستگاه های درجه یک و با کیفیت می توان از گزینه های زیر بهره برد:

  • بهترین مواد اولیه در ساخت و تولید دستگاه خشک کن درجه یک به کار برده شده اند.
  • از ورق های گالوانیزه مرغوب و اعلا برای ساخت قسمت های بیرونی و درونی دستگاه استفاده شده است.
  • تمامی قطعات موجود در دستگاه خشک کن مورد نظر، توسط پیچ اتصال پیدا کرده و به همین جهت اتصالی محکم و جدایی ناپذیر را به خود اختصاص داده اند.
  • میزان رطوبت اولیه موجود در خوراک، توسط دستگاه قابل تنظیم می باشد.
  • همچنین مجهز به امکانات بسیار خوبی مانند فن، کولر و … هستند.

تولید و نصب دستگاه های خشک کن صنعتی

تولید و نصب دستگاه های خشک کن صنعتیتا اینجا با عملکرد اصلی و کلی دستگاه های خشک کن که در قالب خشک کن غذای دام و یا طیور ظاهر شده اند، آشنا شدید و دریافتید که چه نقش مهمی را در زمینه تامین خوراک این حیوانات ایفا می کنند.
البته علاوه بر دستگاه های خشک کن مور نظر، طیف گسترده تری از دستگاه های خشک کن صنعتی وجود دارد که از میان نمونه های مشابه می توان به خشک کن کود گرانول و خشک کن کود پلت اشاره کرد.
قابل ذکر است تولید این دستگاه ها توسط کارخانجات مجهز و برتر کشور انجام شده و اگر آن ها را به صورت مستقیم از کارخانجات مذکور سفارش نمایید، در این حال مزیت های بیشتری مانند نصب دستگاه های خشک کن در محل استفاده توسط کارشناسان فنی و به صورت رایگان در اختیارتان خواهد بود.

خرید مستقیم دستگاه خشک کن از کارخانه

خرید مستقیم دستگاه خشک کن از کارخانهبرای خرید خشک کن می توان روش تهیه مستقیم از کارخانجات تولیدی را انتخاب کرد که در بخش قبلی به آن اشاره کردیم.
با توجه به اینکه قیمت این دستگاه ها در بخش های مختلف بازار به دلیل وجود واسطه ها یا عوامل تاثیرگذار دیگر درجات بالایی را شامل شده است، بنابراین بهترین گامی که می توان برای خرید این دستگاه ها با شرایط بهتر برداشت، خرید مستقیم و بی واسطه از کارخانه می باشد.
چرا که از این طریق، خریداران قادر به دریافت دستگاه های مذکور با تخفیفات چند درصدی حتی تا نصف قیمت بوده و از این طریق می توانند هزینه های خرید خود را تا حد چشمگیری پایین بیاورند.
البته به غیر از کارخانه تولیدی دستگاه های خشک کن، محل بعدی ای که می توان توسط آن دستگاه های خشک کن را با قیمت مستقیم تهیه نمود، شرکت های پخش می باشند.

فروش عمده دستگاه های خشک کن صادراتی

فروش عمده دستگاه های خشک کن صادراتیاکنون خشک کن هایی که از کیفیت ساخت بالایی بهره برده و بهترین کارایی را دارا می باشند، به عنوان خشک کن صادراتی شناخته شده و توسط کارخانجات مجهز و نامی کشور در معرض تولید قرار گرفته اند.
فرآیند صادرات و فروش خشک کن های مورد نظر به صورت عمده نیز توسط مراکز برتر بازرگانی همانند این مرکز انجام شده و منجر به گسترش فروش جهانی این دستگاه ها شده است.
اما کشور هایی که تا به حال پذیرای ثابت خشک کن های صادراتی بوده و همواره از آن ها اعلام رضایت بالایی داشته اند، شامل این موارد می باشند:

  • عراق
  • ارمنستان
  • امارات
  • ازبکستان
  • افغانستان
  • تاجیکستان
  • پاکستان
  • لبنان

خریدار ماشین خشک کن خوراک طیور ارزان

خریدار ماشین خشک کن خوراک طیور ارزاندستگاه های خشک طیور که به عنوان خشک کن مرغداری مورد استفاده قرار می گیرند، طیف قیمت ارزان تا گران را در بازار به خود اختصاص داده اند.
اما از خواسته های اصلی خریداران این است که بتوانند ماشین آلات مورد نظر را با قیمت ارزان و مناسب مورد تهیه قرار دهند که البته این حق طبیعی مشتریان است.
اما برای وصول به این خواسته یا باید حضورا به مراکز عرضه کننده مستقیم مراجعه کرد و یا اینکه از مراجع فروش اینترنتی معتبر همچون این مرکز که در حوزه فروش داخلی و صادراتی این تجهیزات نام و اعتباری کافی را به دست آورده وارد شد.
در هر دو این روش ها، امکان بهره مندی خریداران از قیمت متعادل تر دستگاه های خشک کن در هر مدل و برندی وجود داشته و در نتیجه صرفه جویی هایی را برای آن ها به دنبال خواهد داشت.

سفارش اینترنتی انواع دستگاه خشک کن

سفارش اینترنتی انواع دستگاه خشک کن همانطور که گفتیم برای سفارش انواع این خشک کن ها که ضرورتی اجتناب ناپذیر را به همراه دارند، می توان به سفارش اینترنتی روی آورد:

  • خشک کن خوراک دام
  • خشک کن کود مرغی

مطمئنا مزیت ها و فایده هایی که از طریق این روش عاید خریداران می شود، در سفارش حضوری امکانپذیر نخواهد بود.
برای مثال می توان هر یک از انواع دستگاه های فوق را بدون فوت وقت و انرژی، بخاطر عدم لزوم حضور در محل فروش، سفارش داد و از همه مهم تر اینکه آن ها را با تخفیفات بسیار خوبی دریافت نمود.
زیرا مراکز عرضه اینترنتی دستگاه های خشک کن، از پرداخت اجاره معاف بوده و در نتیجه می توانند دستگاه های مورد نظر را با قیمت بهتری ارائه سازند.
نتیجه نهایی هم این می شود که خریداران و فروشندگان هر دو از این معامله، سود کافی را خواهند برد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما