قیمت انواع دستگاه نوار نقاله صنعتی

قیمت انواع دستگاه نوار نقاله صنعتی در بازار با توجه به سایز این دستگاه و نوع قطعات به کار رفته در آن قیمتش مشخص می شود. البته دستگاه نوار نقاله در نمونه های مختلفی ساخته می شود که هر کدام کاربردی مجزا دارد. البته با توجه به انواع مصارف آن در صنعت های مختلف و تدابیری که در ساختار تولید این دستگاه دیده می شود برای فرد خریدار قیمتش مشخص می شود.

قیمت انواع دستگاه

تاریخچه دستگاه نوار نقاله

در سال ۱۹۸۲ فردی به نام توماس رابینز اقدام به ساخت دستگاهی جهت انتقال زغال سنگ، و سنگ معدن و تمامی محصولاتی که جا به جایی آنها برای کارگران مشکلاتی را به همراه داشته، کرد که بعدا نوار نقاله، یا تسمه نقاله نام گذاری شد. که نمونه کامل آن در سال ۱۹۰۵ ساخته شد، که این تکامل نوار نقاله انقلاب شگفتی در صنعت معدن به و جود آورد.

قیمت انواع دستگاه

انواع مختلف نوار نقاله

  • زمینی

این نمونه از نقاله معمولا در زمین کار گذاشته می شود که جهت حمل کارتن، خط تولید کیسه پرکن، و دیگر نمونه هایی که در حالت عمودی یا مسطح حرکت آنها جریان دارد مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت انواع دستگاه

  • شیب دار

نمونه شیب دار دستگاه نوار نقاله جهت بارگیری گونی، یا موارد دیگر بارگیری در کامیون و تریلر می باشد. و در بسیاری از موارد نیز جهت استفاده در کارخانه های تولید کودهای فرآوری شده جهت انتقال کود درون دستگاه هست که نوار آن به شکل عاج دار می باشد.

نمونه دیگر شیب دار این دستگاه به شکل { V } می باشد جهت بارگیری انواع مواد فلزی، فله، ماسه، و غیره که انتقال آنها به ارتفاع است.

قیمت انواع دستگاه

قیمت و ساختار دستگاه نوار نقاله

دستگاه نقاله که در بالا به آن اشاره شد از شاسی بسیار محکم ساخته شده که جک بسیار قوی در زیر آن قرار داده می شود و دارای ۲ چرخ پیکانی در میانه و یک چرخ در انتها جهت حرکت در مسیر، و یک موتور جهت حرکت نوار نقاله، که قدرت موتور با توجه به متراج نوار مشخص می شود و با توجه به طول دستگاه تعداد رولر های حرکتی در زیر نقاله کم یا زیاد می شود، جهت سهولت در حرکت. دستگاه به دست توانمند ماشین سازان داخلی ساخته می شود که قیمت آن درب کارگاه ماشین سازی بین ۱۵ تا ۲۰ میلیون می باشد که این قیمت به نسبت بازار تا ۳۰، ۴۰ درصد پایین تر می باشد.

قیمت انواع نوار نقاله

ارتباط با مدیر فروش شرکت

برای دیدن انواع مختلف دستگاه نوار نقاله در سایز های مختلف و یا سفارش نمونه پیشنهادی برای ساخت، می بایست با مدیر فروش مجموعه بزرگ کود ماشین در سایت های اینترنتی ارتباط برقرار کرد. در ضمن این کارخانه آماده ساخت انواع مختلف دستگاه های تولید کود نیز می باشد.

قیمت انواع دستگاه

منبع : کود ماشین

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما