فروش بهترین دای دستگاه پرس پلت خوراک دام

دای دستگاه پرس پلت خوراک دام دستگاهی میباشد که توانایی خرد کردن و فرموله کردن مواد ورودی یا همان خوراک های دام، مرغ و … را دارد. و در دو نوع موجود می باشد. هریک از این دستگاه ها دارای کار کرد متفاوتی می باشند. انواع دای دستگاه پرس پلت شامل موارد زیر می باشد:

۱.حقلوی

۲.تخت

فروش بهترین دای دستگاه پرس پلت خوراک دام

مشخصات دای دستگاه پرس پلت تخت

مشخصات دای دستگاه پرس پلت تخت این دستگاه نقش عمده‌ای در خرد کردن خوراک های دام دارد. و دارای کارایی بالا و سرعت بالایی جهت خرد کردن موارد ورودی می باشد. یکی از بخش های حساس و مهم این دستگاه، دای هایی میباشد که بخشی از قطعات دستگاه یدکی، پلت می باشد. و در بهبود کارکرد دستگاه بسیار موثر می باشد. این قطعات که دای نامیده می شوند، در حفظ هزینه دستگاه دارای نقش موثری می باشند. کربن و کروم دو عنصر متفاوت می باشند، که هر یک در تشکیل این دستگاه نقش بسزایی دارند. در این دستگاه مقداری فولاد و کربن وجود دارد، که مانع فرسایش و خوردگی این دستگاه می شوند. این فولادها از کروم ساخته می شوند. اگر کروم موجود در فولاد بالای ۱۲ درصد باشد می توان بخوبی از فرسایش، و زنگ زدگی جلوگیری کنند.

همانطور که گفته شد دای پلت دارای دو نوع میباشد، که یکی حلقوی و دیگری تخت که در اینجا به مدل‌تخت خواهیم پرداخت. دستگاه دای پلت تخت در کارخانجات، مرغداری،صنایع و چندین مراکز دیگر جهت فرموله شدن مواد غذایی و دستیابی به خوراک بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. دستگاه پرس پلت دارای مزایا و معایبی می باشد، که هر یک باعث هزینه و یا مرغوبیت محصول تولید شده می شود. مثلاً اگر یکی از قطعات دستگاه دچار مشکل شود، نتیجه نامطلوبی به دست می دهد. و دارای هزینه بالایی میباشد. یا اگر دستگاه بدون هیچگونه مشکلی باشد از عملکرد بسیار خوبی برخوردار می باشد، و بر مرغوبیت کالای تولیدی می افزاید، که در اینصورت محصول تولیدی طرفداران بیشتری پیدا می کنند.

قیمت انواع دای دستگاه پرس پلت خوراک دام

قیمت انواع دای دستگاه پرس پلت خوراک دام دای دستگاه های پرس پلت خوراک دام با توجه به کارکرد، کارایی و کیفیتی که دارند دارای قیمت های متفاوتی می باشند. قیمت این دستگاه ها با توجه به نوساناتی که امروزه در بازار وجود دارد بالا و پایین می‌شود. و قیمت ثابتی ندارند. در این راستا خریداران همیشه به دنبال بهترین محصول میگردند تا با خرید بهترین محصول لذت کافی را برده باشند. یکی از بهترین دای دستگاه پرس پلت اصل گیربکسی میباشد. که از توان تولیدی و قدرت بالایی برخوردار میباشد. این نمونه بیشتر برای مصارف صنعتی به کار می‌رود. و از ان برای تبدیل مواد مختلفی به پلت ها استفاده می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما