فروش دستگاه خشک کن کولری خوراک دام صادراتی | لیست قیمت فروش

فروش دستگاه خشک کن کولری خوراک دام صادراتی با مناسب ترین قیمت عرضه می گردد. قیمت خشک کن کولری با توجه به ابعاد و ظرفیت تولید این دستگاه متفاوت خواهد بود. این مدل دستگاه ها را می توانید از فروشگاه های بزرگ عرضه کننده لوازم و تجهیزات کشاورزی خریداری نمایید. قیمت تمام شده دستگاه های تهیه و تولید خوراک دام سنگین در این فروشگاه ها به صرفه بوده و کشاورزان، دامپروری ها و… می توانند با قیمت عمده نسبت به خرید این محصول اقدام کنید.

خرید دستگاه خشک کن خوراک دام با ظرفیت های مختلف در کوتاه ترین زمان امکان پذیر است. در تمام کشور می توانید به صورت غیرحضوری نیز این دستگاه ها را خریداری نمایید.

فروش دستگاه خشک کن کولری خوراک دام صادراتی | لیست قیمت فروش

سازنده انواع دستگاه های تولید خوراک دام

سازنده انواع دستگاه های تولید خوراک دام

سازنده انواع دستگاه های تولید خوراک دام و خوراک مرغ گوشتی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در فروشگاه های تجهیزات کشاورزی عرضه می شود. دستگاه تولید خوراک دام در دامپروری و مرغداری مورد استفاده قرار می گیرد. تولید کنندگان این دستگاه ها را در انواع مختلف و ظرفیت های متعددی تولید و به بازار عرضه می نمایند. از این دستگاه ها برای بهینه کردن خوراک دام و طیور استفاده می کنند. بسته به نوع علوفه و خوراک دام نوع این دستگاه ها باهم فرق دارند.

به طور کلی انواع ماشین آلات و میکسر خوراک دام در دسته های زیر قابل تقسیم بندی است.

  • دستگاه های کشت علوفه
  • دستگاه های علوفه خردکن
  • میکسر و پلات ساز
  • کولر خوراک دام

آشنایی با دستگاه خشک کن خوراک دام

آشنایی با دستگاه خشک کن خوراک دام

آشنایی با دستگاه خشک کن خوراک دام به دام پرور و کشاورز کمک می کند تا به صورت بهینه از این دستگاه ها استفاده نماید. دستگاه های خشک کن انواع مختلفی دارند و در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید می شوند. فروش خشک کن در فروشگاه های ارائه دهده تجهیزات کشاورزی انجام می شود.  این دستگاه ها به صورت کلی به دو دسته تقسیم می شوند.

  1. خشک کن حرارتی
  2. خشک کن دوار

خشک کن خوراک دام به صورت دو جداره و سه جداره بوده و طول و قطر این دستگاه ها باهم متفاوت است. در این خشک کن ها به دو طریق مستقیم و غیر مستقیم تامین می شود. در روش مستقیم از مشعل به صورت مستقیم برای حرارت دادن استفاده می شود و در روش غیر مستقیم هوا توسط انرژی گرمایی تولید شده توسط مشعل به مخزن ها منتقل می گردد.

مهمترین کاربردهای دستگاه خشک کن خوراک دام

مهمترین کاربردهای دستگاه خشک کن خوراک دام

مهم ترین کاربردهای دستگاه خشک کن خوراک دام را می توان مرغداری ها و دامپروری ها عنوان کرد. ماشین آلات خوراک دام را می توان یکی از مهم ترین اختراعات بشر دانست که توانسته است در زمینه تولید خوراک دام و طیور نقش مهمی را ایفا نماید. این دستگاه ها خوراک دام را در قطعاتی با قطر 2 تا 8 میلی متر تولید می کند. سرعت بالای این دستگاه ها سبب شده است تا حجم بالایی از خوراک در کوتاه ترین زمان تولید گردد.

این دستگاه ها مزایای زیادی دارد که مهم ترین آن ها را می توان در موارد زیر برشمرد.

  1. این دستگاه ها در اندازه ها و ظرفیت های مختلفی تولید شده، خرید و نصب آن آسان است.
  2. این دستگاه ها قابلیت تولید خوراک برای حیوانات و طیور را به صورت همزمان دارد.
  3. دسترسی آسان به قطعات و لوازم یدکی
  4. به سرمایه گذاری اندکی نیازمند است و کشاورزان می توانند آن را در مزارع خود به راحتی مورد استفاده قرار دهند.

جدیدترین دستگاه های خشک کن خوراک دام در بازار ایران

جدیدترین دستگاه های خشک کن خوراک دام در بازار ایران

جدیدترین دستگاه های خشک کن خوراک دام در بازار ایران و به خصوص در بازار فروش ماشین آلات کشاورزی عرضه می گردد. به کارگیری انواع ماشین آلات تولید خوراک دام نقش موثری را در بهینه سازی خوراک دام دارد. جدیدترین دستگاه های خشک کن خوراک دام توسط کارخانه های تولید کننده ماشین آلات کشاورزی در شهرک های صنعتی در سراسر کشور تولید می شود. این دستگاه ها را می توانید به صورت مستقیم از خود کارخانه یا نمایندگی های معتبر فروششان در سراسر کشور خریداری نمایید.

خرید خشک کن خوراک دام مزایای بی شماری را برای کشاورزان و دامپروران به همراه دارد. مهم ترین فواید این دستگاه ها را می توان در موارد زیر عنوان نمود.

  • کاهش میزان هدررفت خوراک طی عمل جابه جایی و وزش باد
  • کاهش ضایعات تا 10 درصد
  • قدرت ماندگاری خوراک دام را بسیار بیشتر می کند.
  • جهت استریل کردن فضولات مرغی از خشک کن های دوار استفاده می شود که همین امر سبب کاهش چشمگیر آلودگی محیط زیست شده است.

فروش دستگاه خشک کن خوراک دام حرارتی

فروش دستگاه خشک کن خوراک دام حرارتی

فروش دستگاه خشک کن خوراک دام حرارتی توسط تولید کنندگان معتبر این حوزه صورت می گیرد. خشک کن حرارتی که با مشعع حرارتی کار می کند و به خشک کن کولر هم معروف است قیمت های متفاوتی را دارد. بسته به ظرفیت تولید خشک کن و جنس قطعات به کار رفته در آن می توان این دستگاه ها را با قیمت های مختلفی خریداری کرد. در بازار فروش تجهیزات کشاورزی و دامپروری، خشک کن حرارتی از جمله دستگاه های پرفروش محسوب می شود.

از میان دستگاه های خشک کن حرارتی دو نوع خشک کن مرغداری و خشک کن کود مرغی پرفروش تر می باشد چرا که با این دستگاه ها می توان انواع خوراک دام تولید شده را در کوتاه ترین زمان و در حجم بالا به صورت پلت شده آماده کرد.

فروش خشک کن های حرارتی در کوتاه ترین زمان و توسط فروشگاه های آنلاین هم انجام می شود. متقاضیان در سراسر ایران می توانند بدون مراجعه حضوری و تنها از طریق سفارش محصول در وب سایت های عرضه کننده ماشین آلات کشاورزی و دامپروری نسبت به سفارش و خرید این محصول اقدام نمایند.

عرضه کنندگان دستگاه خشک کن دوار مرغداری

عرضه کنندگان دستگاه خشک کن دوار مرغداری

عرضه کنندگان دستگاه خشک کن دوار مرغداری انواع متنوعی از این دستگاه را در حجم ها و ظرفیت های مختلف به مشتریان عرضه می نماید. از این دستگاه برای انواع کودهای مرغی، دامی و شیمیایی مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت این دستگاه ها با توجه به ابعاد، اندازه، جسن و کیفیت ابعاد به کار رفته در آن تعیین می شود. این دستگاه ها به شکل استوانه افقی بوده و قادر به خشک نمودن انواع کود مرغی، خوراک دام، ذرت، یونجه و غیره می باشد.

این دستگاه ها در مرغداری ها بسیار پرکاربرد است. می توان در کوتاه ترین زمان حجم زیادی از غذای مورد نیاز طیور را تولید نمود. از این خشک کن ها علاوه بر خشک کردن کود مرغی و انبار آن، برای ضد عفونی کردن هم مورد استفاده قرار می گیرد.

حرارت در این خشک کن ها به صورت مستقیم و غیرمستقیم به کود داده می شود. مزایای این دستگاه ها را می توان در موارد زیر خلاصه نمود.

  1. کاهش میزان رطوبت کود
  2. انبارداری اصولی و راحت
  3. حمل راحت در زمانی کوتاه

خرید بهترین دستگاه خشک کن کولری

خرید بهترین دستگاه خشک کن کولری

خرید بهترین دستگاه خشک کن کولری را می توانید از نمایندگی های معتبر فروش در سراسر کشور همچنین از طریق فروشگاه های آنلاین عرضه کننده تجهیزات کشاورزی و دامپروری بخواهید. خشک کن صادراتی بهترین نوع این محصول برای خرید می باشد. قیمت این دستگاه ها با توجه به ظرفیت و اندازه و نوع قطعات آن متفاوت است. مشتریان این نوع دستگاه ها می توانند برای اطلاع از آخرین قیمت ها از طریق تماس تلفنی یا فرستادن ایمیل به شرکت های تولید کننده از قیمت ها اطلاع یابند.

برای خرید بهترین و مناسب ترین نوع این دستگاه ها می توانید با فروشندگان این دستگاه ها صیحت کرده و از آن ها مشاوره بگیرید. در نمایندگی های معتبر راهنمایی های لازم جهت خرید دستگاه های مناسب و متناسب با نیاز به خریداران ارائه می شود.

همچنین می توانید از طریق فروشگاه های آنلاین با جستجو در میان انواع دستگاه های تولید شده توسط شرکت های مختلف، متناسب با نیاز و بودجه خود، دستگاه خشک کن کولری را سفارش دهید.

صادرات دستگاه های تولید خوراک دام

صادرات دستگاه های تولید خوراک دامصادرات دستگاه های تولید خوراک دام به کشورهای همسایه در سال های اخیر رونق بیشتری گرفته است. تولید کنندگان ایرانی به مدد تخصص نیروهای باتجربه و خطوط تولید پیشرفته انواع دستگاه های تولید خوراک دام، دستگاه تولید کود، دستگاه میکسر خوراک، دستگاه آسیاب خوراک دام و موارد مشابه را با بهترین کیفیت تولید و با مناسب ترین قیمت ها به مشتریان خارجی خود عرضه می کنند.

حضور فعال در نمایشگاه های بین المللی برای معرفی هرچه بهتر تولیدات ایرانی و حمایت های بیشتر دولت از تولید کنندگان این دستگاه ها می تواند راهکارهای بسیار موثری در افزایش صادرات دستگاه تولید خوراک دام ایرانی و معرفی آن به مشتریان خارجی باشد

عمده فروشان بهترین دستگاه های خشک کن خوراک دام صادراتی

عمده فروشان بهترین دستگاه های خشک کن خوراک دام صادراتی

عمده فروشان بهترین دستگاه های خشک کن خوراک دام صادراتی را با قیمت هایی زیر قیمت بازار به مشتریان عرضه می کنند. دستگاه های خشک کن خوراک امروزه کاربرد فراوانی پیدا کرده اند و در اکثر مزارع پرورش دام و طیور مورد استفاده قرار می گیرند. در بازار رقابتی امروز تولید بیشتر خوراک دام پلت شده در حجم انبوه و در کوتاه ترین زمان اهمیت فراوانی دارد چرا که جهت افزایش بهره بری از مزایای دام تهیه غذای به موقع برای آن ها اهمیت دو چندانی دارد.

در عمده فروشی ها دستگاه های خشک کن خوراک دام در انواع مختلف موجود است و مشتریان از سراسر کشور برای خرید به این مراکز مراجعه می کنند زیرا قیمت تمام شده محصول در این عمده فروشی ها مقرون به صرفه بوده و خریدار ترجیح می دهد برای یک خرید اقتصادی به این فروشگاه ها مراجعه نماید.

اهمیت استفاده از خشک کن در تولید خوراک دام

اهمیت استفاده از خشک کن در تولید خوراک دام

اهمیت استفاده از خشک کن در تولید خوراک دام امروزه بر همگان آشکار است. تولید محصول دامی از اهمیت بسزائی برخوردار است. برای آنکه بتوان فراورده های دامی را در حجم انبوه تولید و در کوتاه ترین زمان توزیع نمود نیاز است تا خوراک دام روزانه و در ابعاد زیاد تولید و در اختیار دامداری ها قرار گیرد. از این رو استفاده از خشک کن ها برای تولید خوراکی استاندارد و با کمترین رطوبت از اهمیت فراوانی برخوردار است.

این دستگاه ها از عمر مفید بالایی برخوردار بوده و استهلاک پایینی دارند. از این رو می توان در تولید انبوه و برای طولانی مدت از آن ها استفاده نمود. ضمن اینکه هزینه حمل، نصب و جایه جایی آن پایین می باشد و می توان در هر زمانی که نیاز به تولید انبوه باشد، بهترین استفاده را از آن نمود.

استفاده از خشک کن ها در تولید خوراک دام سبب می شو محصول نهایی تولید شده از نظر کیفیت در سطح مطلوبی قرار گیرد و دام بتواند راحت تر خوراک را مصرف نماید.

تولید و توزیع کود پلت مرغی

تولید و توزیع کود پلت مرغی

تولید و توزیع کود پلت مرغی توسط دستگاه های مجهزی انجام
می شود که از راندمان بالایی در تولید و بهینه سازی برخوردارند
.
دستگاه های تولید کود پلت مرغی در دو نوع صنعتی و نیمه
صنعتی ساخته می شوند. از این دستگاه ها می توان در دامپروری های بزرگ تا مزارع
کوچک کشاورزی به بهترین نحو استفاده نمود. این دستگاه ها کارایی فراوانی داشته و تولید
کود را با شیوه اصولی و بهداشتی انجام می دهند
.

کود پلت مرغی را می توان به صورت فله ای یا بسته بندی
شده از مراکز عرضه کننده محصولات دام و طیور به قیمت عمده خریداری کرد. با خرید دستگاه پلت توسط خود کشاورزان و دامداران تولید و توزیع این محصول به صورت مستقیم
و بدون واسطه صورت می گیرد . از این رو قیمت تمام شده محصول اقتصادی خواهد بود
.

به غیر از خرید و فروش حضوری کود پلت مرغی، می توان این محصول را از طریق فروشگاه ها آنلاین نیز سفارش داده و خریداری نمود. کود پلت مرغی در دامداری ها و مرغداری ها بسیار کاربرد دارد و متقاضیان این کود ترجیح می دهند خرید خود را به صورت عمده و با قیمت های پایین تر از قیمت بازار انجام دهند.

سفارش عمده و جزئی انواع دستگاه تولید خوراک دام

سفارش عمده و جزئی انواع دستگاه تولید خوراک دام

سفارش عمده و جزئی انواع دستگاه تولید خوراک دام را می توانید در وب سایت های عرضه کننده ماشین آلات کشاورزی و دامپروری ثبت نمایید. در این فروشگاه ها انواع دستگاه های تولید کننده خوراک دام ایرانی و خارجی با قیمت های مختلفی به مشتریان عرضه شده است. قیمت هر یک از این دستگاه ها بر اساس نوع، ظرفیت، دسته اول با دسته دوم بودن و کارایی آن تعیین می گردد. خریدار می تواند با در نظر گرفتن بودجه خود اقدام به خرید نماید.

برای سفارش دادن دستگاه تولید خوراک دام لازم است ابتدا نیازمندی خود را در نظر بگیرید. اینکه چه دستگاهی را قرار است انتخاب کنید به نوع استفاده شما از این محصولات برمی گردد. اگر تولید خوراک دام شما در طول روز کم و تنها برای برطرف کردن نیاز دام های خودتان است می توانید انواع دست دوم آن را نیز خریداری کنید.

در دامپروری های بزرگ یا مزارع بزرگ پرورش طیور نوع صنعتی این دستگاه ها بسیار مورد استقبال قرار گرفته است چرا که لازم است روزانه حجم بالایی از خوراک دام در اندازه های استاندارد و در حجم بالا تولید گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما