پخش انواع رولر دستگاه پرس پلت کوچک

شرکت پخش انواع رولر دستگاه پرس پلت کوچک ، اقدام به عرضه یکی از باکیفیت ترین انواع دستگاه پرس پلت موجود در کشور کرده است. تولیدات این واحد مطابق با استاندارد اروپا صورت می پذیرد.

دستگاه پرس پلت این مجموعه، دارای گواهی انطباق با استانداردهای ایران می باشد. این استاندارد تایید می کند که کلیه محصولات زیر نظر بازرسان رسمی استاندارد مورد بازرسی کامل قرار گرفته است. تا به امروز توانسته است در صدر بهترین و فعال ترین تولیدی ها در زمینه ساخت دستگاه پرس پلت قرار بگیرد.

پخش انواع رولر دستگاه پرس پلت کوچک

دستگاه پرس پلت قابلیت های گوناگونی دارد

دستگاه پرس پلت قابلیت های گوناگونی دارد در ظرفيت هاي مختلف و تمامی قطعات بالانس شده و بدون لرزش و مجهز به سنسور های هوشمند و تجهیزات دستگاه پرس پلت ايمنی مي باشد قسمت های تماس با محصول از استيل 304 ساخته می شود.

برای تهیه فرم استوانه ای شکل برای مواد اولیه مختلفی می توان از دستگاه پرس پلت استفاده نمود. در واقع این دستگاه مواد اولیه پودری را گرفته و از طرف دیگر استوانه های با ضخامت مورد نظر را تحویل می دهد

نسبت زیاد فضای موثر دای به برق یا کیلو وات مصرفی در این ماشین آلات سبب بالا رفتن راندمان و افزایش بهره وری و همچنین حفظ نگهداشتن کیفیت و مرغوبیت پلت می شودضمنا انسداد، گرفتگی و مسدود شدن بسیار کمتر و میزان عمر طولانی تر و استهلاک کمتر دای ها را به همراه خواهد داشت.

دستگاه پرس پلت می تواند مواد اولیه زیر را به پلت تبدیل نماید:

خاک اره

  1. ضایعات چوب خشک
  2. خوراک دام
  3. خوراک طیور
  4. خوراک آبزیان
  5. کود مرغی
  6. انواع کود شیمیایی فسفاته
  7. مواد صنعتی مختلف

دستگاه پرس پلت از سه قسمت فيدر _ كانديشنر _ پرس تشكيل شده است. ديسك ها از جنس كروم و استيل و بعضي فلزات ديگر با سختي 185 HP مي باشند. رولرها از جنس كروم و استيل و بعضي فلزات ديگر با سختي 207 HP مي باشند.

دستگاهها داراي تجهيزات ايمني و سنسور هاي هوشمند مي باشند. تمامي قسمت هاي تماس با محصول از استيل 304 ساخته مي شود. طرز كار دستگاه به صورت تسمه و فولي مي باشد.

خرید مرغوب ترین انواع رولر دستگاه پرس پلت کوچک

خرید مرغوب ترین انواع رولر دستگاه پرس پلت کوچک برای خرید دستگاه پلت پرس و کود نیتروژن گوگردی با کیفیت مرغوب و بهترین کارایی می توانید یا کارشناسان این مجموعه در واحد فنی، فروش و پشتیبانی تماس حاصل فرمایید و سوالات خود را مطرح فرمایید.

از مزایای خرید دستگاه پلت برای کارخانجات می توان موارد زیر را برشمرد:

  1. فشرده سازی محصولات
  2. کاهش حجم مواد
  3. نگهداری بهتر مواد اولیه یا محصول
  4. حمل و نقل یا انتقال آسان
  5. بسته بندی ساده و مناسب
  6. جلوگیری از ایجاد آلودگی و گرد و غبار
  7. کاهش هزینه های انبارداری
  8. کم کردن هزینه حمل و باربری
  9. افزایش امکانات صادر نمودن محصولات
  10. فروش انواع دستگاه پلت پرس

فروش دستگاه پرس پلت با ظرفیت های مختلف و قیمت های بسیار متنوع در این مجموعه تولیدی و بازرگانی صورت می گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما